پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۵۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۵۹۸ مورد

دوشنبه ٢٨ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١١:٥٧ ق.ظ   ( بازدید : 1618 نفر )

به گزارش روابط عمومی، در آستانه فرارسیدن نوروز، پرسنل ستاد شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، آخرین روز کاری خود را در سال ۱۳۹۶ با چیدن سفره هفت سین آغاز نموده و این روز را با حال و هوایی بهاری و پر از شادی، طراوت و آرزوهای خوب در کنار یکدیگر سپری کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان نیز طی جلساتی، حلول سال نو را به پرسنل تبریک و تهنیت گفته و از زحمات ایشان در سال گذشته تقدیر نمود.

آقای "نعمتی" در اولین نشست پایان سال، با پزشکان و کاردانان منطقه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیدار  کرد.
وی در این جلسه ضمن تبریک نوروز و آرزوی سلامت و موفقیت به دستاوردهای عمرانی، بهداشتی و درمانی مجموعه شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان طی سال گذشته اشاره نموده و از زحمات ارزنده پرسنل تقدیر و تشکر نمود. همچنین در ادامه بحث و گفتگو درخصوص مشکلات و چالشهای مراکز و خانه های بهداشت انجام شد.


این جلسه با تقدیر از پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت حصارچه به پایان رسید.
خانم دکتر "ولوئیان" و خانم دکتر "موسوی" دوران طرح خود را در مرکز خدمات جامع سلامت حصارچه، یکی از دورترین و محرومترین نقاط شهرستان، آغاز نموده و در همین مرکز به اتمام رساندند.
این دو پزشک جوان و باوجدان از سرزمین زیبای مازندران، به مدت ۱۴ ماه خدمات ارزنده خود در زمینه درمانی، بهداشتی و آموزشی را در حریری از عطوفت و مهربانی پیچیده و به مردم این منطقه هدیه کردند تا در یادها جاودان بمانند.


آقای نعمتی، نشست بعدی خود را به پرسنل ستاد شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان اختصاص داده و ضمن تبریک سال نو، به بیان مطالبی شنیدنی درباره فضایل ماه مبارک رجب، ولادت با عظمت امام علی (ع) در کعبه، مسجد کوفه و ... پرداخت.
وی ارتقاء وضعیت شبکه در زمینه های بهداشتی، درمانی و همچنین در امور فرهنگی، بهبود شاخصها و کسب رتبه های برتر شهرستان و استان را در حوزه های مختلف، مرهون زحمات پرسنل دانسته و روزهای خوش و پرتلاشی را در سال جدید آرزو نمود.


همچنین در این جلسه از خانم "زهرا بقایی مقدم" در آستانه انتقال وی به شهرستان بجنورد، تقدیر شد.
خانم بقایی پس از سپری نمودن دوره طرح در زایشگاه بنت الهدی بجنورد، در سال ۱۳۹۰ به عنوان کارشناس مامایی در شهرستان راز و جرگلان آغاز به کار نموده و در مدت ۶ سال اخیر، در سمت های مختلف، از جمله مامای تسهیلات زایمانی باغلق، مسئول واحد سلامت خانواده، کارشناس مادران، کارشناس بهبود تغذیه، کارشناس آموزش سلامت و کارشناس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به فعالیت پرداخته است.

وی در هر جایگاه و سمت با لیاقت، شایستگی، دانش، متانت، جدیت و پشتکار خاص خود بسیار موفق ظاهر شده و همواره به عنوان یکی از بهترین نیروهای مجموعه بوده است.

روزهایت آفتابی و راهت همواره روشن باد...

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.